dimecres, 29 de gener del 2014

En la pell de l'altre - Som iguals?

Aquí teniu els testimonis que vam llegir l'últim dia de classe, per si algú necessita tornar-los a llegir per acabar els deures.

Melody
Les meves millors amigues són totes noies, però tinc molts amics que són nois. Hi ha algunes coses que no podria compartir amb un noi. Ells de seguida fan broma i ho expliquen els altres.

Francesc
Tots els nois de la nostra classe són uns ximples. És peguen els uns als altres, juguen a jocs estúpids i sempre estan presumint d’això. Jo sóc més tranquil, no m’agrada el xivarri ni el joc físic. Prefereixo quedar-me amb les noies xerrant o escoltant música.

Carla
Des de petita que m’agrdad el futbol i em diverteixo amb aquest joc. El practico sempre que puc. Algunes de les meves amigues crecen que sóc una mica xicotot.

Lluís
A l’escola passo el temps amb els nois. A casa, la meva millor amiga és una noia. Som amics des que érem petits. Si els meus amics em veuen amb ella començaran a riure’s i fer sorollets de petons.

Anna
La meva germana bessona i jo som idèntiques. Ens agrada el mateix tipus de coses i ens sentim bé quan estem juntes. Però quan estem amb els postres amics actuem com si ens odiéssim l’una a l’altra.

Pere
Les noies s’ho tenen molt cregut. Pensen que són més llestes i intel•ligents que els nois. Quan parlem amb elles mai ens miren als ulls i de seguida es posen vermelles. Això és molt molest.

Per la meva reflexió
• Com són les teves relacions amb els companys del sexe oposat?
• Segurament molts de vosaltres jugàveu junts a infantil; ¿has notat diferències en la forma de relacionar-te amb els teus companys del sexe oposat durant aquest curs?
• Amb quin testimoni t’identifiques més?
• Pensa en quines qualitats tenen els nois i les noies, prepara una llista de cadascun i compara-les. Són tan grans les diferències? Com es poden solucionar?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada